Aktualno

NOVIGRAD: Okusi novigradske dagnje, 14. 6. 2025.

U subotu 14.6.2025. u 19:30 sati na rivi u...

Tartana promovira hrvatsku maritimnu baštinu u Nici

U sklopu Treće konferencije UN-a o oceanima (UNOC3), koja...

Institut Ruđer Bošković: “Naši znanstvenici stvaraju temelje za razumijevanje, očuvanje i obnovu Jadrana”

Zagađenje, klimatske promjene, zakiseljavanje oceana, nestanak algi i dolazak...

Online ulaznice za brodove u parkove prirode 25% jeftinije, ali se moraju isprintati!?

Od ove godine ulaznice za brodove preko webshopa na stranici Parkovi Hrvatske su 25% jeftinije, i to za Mljet, Telašćicu, Kornate, Lastovsko otočje i Brijune. Primjerice, za Park prirode Lastovo dnevna karta za brod do 7 do 11 metara dužine za 1 dan u periodu 1.6. do 30. 9. 2022 preko webshopa košta 150,00 Kn / 19,88 €. Ako se ulaznica kupuje pri dolasku u samom Parku prirode Lastovo stoji 200 kn. Uz kupljenu ulaznicu se na webshopu odmah izdaje račun, a na zahtjev i R1 račun. Može se platiti svim karticama putem sustava Corvus Pay.

To je praktično, ali će mnogima biti nepraktično jer nemaju na brodu printer, a ljubiteljima prirode je i neprihvatljivo to da se nakon online kupnje, prije ulaska u park prirode za koji ste kupili online ulaznicu ona mora isprintati na papiru, umjesto da se kao što je već posvuda uobičajeno, pokaže na mobitelu u PDF-u!?

Ovako Parkovi prirode Hrvatske navode u Uvjetima prodaje:

“Po završenoj kupovini Korisnik je dužan ispisati kupljenu Print@home ulaznicu i ponijeti istu sa sobom prilikom dolaska u Park. Iznimno, u slučaju nemogućnosti ispisa Print@home ulaznice, Korisnik istu može predočiti putem pametnog mobilnog telefona.
Naknadni ispis Print@home ulaznice na prodajnim mjestima Parka nije moguć.
Prilikom dolaska u Park Korisnik je dužan očitati Print@home ulaznicu na uređajima za kontrolu ulaza u Park ili predočiti ulaznicu djelatniku Parka zaduženom za kontrolu ulaza u Park, kako bi se izvršila validacija i poništenje Print@home ulaznice.”

Bilo bi lijepo da Parkovi prirode Hrvatske ekološki osviješteno štede papir odnosno drveće koje se prerađuje u papir. Ovako ispada da su napravili digitalnu tranziciju naplate koja zapravo nije digitalna, a zelena nije uopće. Tim se više ovome čudimo jer web stranica Parkovi prirode Hrvatske je projekt Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja & UNDP Hrvatska.

Parkovi prirode Hrvatske ponuda online ulaznica
Parkovi prirode Hrvatske – ponuda online ulaznica zasada obuhvaća ovih 11 parkova prirode

Novo

NOVIGRAD: Okusi novigradske dagnje, 14. 6. 2025.

U subotu 14.6.2025. u 19:30 sati na rivi u...

ACI marina Korčula – domaćin ACI škole života i biznisa

ACI marina Korčula nikoga ne ostavlja ravnodušnim. Od prvoga...

Tartana promovira hrvatsku maritimnu baštinu u Nici

U sklopu Treće konferencije UN-a o oceanima (UNOC3), koja...

Institut Ruđer Bošković: “Naši znanstvenici stvaraju temelje za razumijevanje, očuvanje i obnovu Jadrana”

Zagađenje, klimatske promjene, zakiseljavanje oceana, nestanak algi i dolazak...

Tartana promovira hrvatsku maritimnu baštinu u Nici

U sklopu Treće konferencije UN-a o oceanima (UNOC3), koja se održava do 13. lipnja u Nici predstavlja se i hrvatska maritimna baština s tradicijskim...

Upozorenje svjetske organizacije za zaštitu prirode: „Hitno zabranite sidrenje na livadama morske cvjetnice – posidonije!“

Već smo više puta pisali o štetnosti sidrenja nautičara u jadranskim uvalama čime se uništavaju livade morske cvjetnice posidonije i potrebi postavljanja bova...

Cres slavi 180 godina turističke tradicije: ACI marina Cres dobila priznanje za doprinos

U godini u kojoj Cres obilježava visoku obljetnicu, 180 godina turističke tradicije, Turistička zajednica grada Cresa pripremila je prigodnu svečanost u sklopu koje su...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Nautička Patrola
Pregled privatnosti

Ova web stranica koristi kolačiće tako da vam možemo pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo. Podaci o kolačićima pohranjuju se u vašem pregledniku i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kod povratka na našu web stranicu i pomaže našem timu da shvati koji su dijelovi web stranice vama najzanimljiviji i najkorisniji.